Пріоритетним напрямком нашого підприємства є забезпечення надійної роботи локомотивів промислового транспорту в першу чергу найближчих областей Черкаської, Київської, Вінницької, Оддесської, Полтавської та тим не менш, ми працюємо з підприємствами, що мають власний залізничний парк по всій території України та найближчого зарубіжжя.
На даний момент маючи договірні зобов’язання з ПАТ «Укрзалізниця» філією Науково-дослідного та конструкторсько-технологічного інституту.
Ми готові запропонувати Вам послуги з ремонту тепловозів з урахуванням продовження терміну експлуатації локомотивів на шляхах ПАТ «Укрзалізниця».
Основна документація
ТЕМ-2 – Правила капітального ремонту тепловозів ЦТВР – 205
ТГМ-4/6 – Посібник з капітального та середнього ремонту ЛТЗ
24.04.02.000 - 83РК (ТГМ-4)
РК 14-12-000-75 (ТГМ-6)
ЧМЕ-3 – Правила капітального ремонту КР-1, КР-2 тепловозів серії ЧМЕ-3, ЧМЕ-3Т, ЧМЕ-3Е (ЦТ-0124)
Як відбувається ремонт тепловозу на нашому підприємстві?
При постановці на ремонт комісія у складі заст. по РПС здійснює приймання локомотива за фактом комплектності, далі проводиться повне розбирання локомотива по агрегатно: ДГУ, електромашинна група, допоміжна група, екіпажна частина і т.д. Вузли та агрегати відповідно для повного розбирання по відділеннях. У ході розбирання, миття вузлів та агрегатів кожне відділення складає обмір з/год і становить дефектну відомість та направляє заступник. по РПС для складання зведеної дефектної відомості загалом по тепловозу та подання заявок на придбання з/год для комерційного відділу. За фактом поставок з/год відбувається складання тепловоза у зворотному порядку, проводяться реостатні та обкатувальні випробування у присутності представників Замовника. Після закінчення обкатувальних випробувань нами оформляються проїзні документи і тепловоз надсилається на адресу Замовника.
Чим ми можемо пишатися?
У ході проведення ремонтів під контролем заст. з РПС та інженера-приймача проводиться максимальний контроль за дотриманням правил виконання ремонту відповідно до чинних інструкцій.
При проведенні повної заміни електричних ланцюгів тепловоза виробляється повне відновлення електроапаратної групи та доведення зовнішнього вигляду електроапаратів до нового стану, з проведенням гальвано покриття частин контакторів і т.д.
Можливість встановлення гребнесмащувачів, а також конденсаторної системи пуску дизелів тепловоза з використанням молекулярних накопичувачів.
Для чіткого контролю можливості перегріву дизеля на теплоносіях встановлюються сертифіковані термопломби з обмеженою можливістю контролю до 95 °С, а також встановлення вібраційних лічильників для контролю роботи тепловоза протягом гарантійного терміну.
І основний показник активності ремонту впровадження, це модернізація шахти охолодження, із заміною звичайних секцій охолодження на моноблочну систему охолодження.
У разі заміни існуючої шахти охолодження Замовник автоматично економить щонайменше 50% коштів у порівнянні, якщо відбувається повна заміна секції охолодження на нові. Наші модернізації працюють протягом 5 років у наших Замовників і добре себе зарекомендували у процесі експлуатації як літній, так і зимовий період.
Крім цього заміна стандартної шахти охолодження на нашу моноблочну модель також значно економить кошти Замовника в процесі ремонту, оскільки обслуговування моноблочної секції займає мінімум часу і не потребує додаткових витрат на підготовку рідини, що охолоджує.