U K R T R A N S D I Z E L

Христинівка

Технічне обслуговування

Ваш тепловоз – наші турботи!

Технічне обслуговування та поточні ремонти є основними профілактичними заходами, що забезпечують нормальну експлуатацію, покращення технічного стану та належне утримання тепловозів. Тяговий рухомий склад необхідно утримувати в експлуатації у справному стані, що забезпечить безперебійну роботу, безпеку руху, охорону праці. Усього вищепереліченого можна досягти лише зі своєчасним проходженням планово-попереджувальних видів ремонту та технічного обслуговування. Періодичність проведення планових оглядів та ремонтів має відповідати термінам, викладеним у посібнику з експлуатації та обслуговування для відповідної серії локомотива.

Наше підприємство надає послуги з технічного обслуговування ТО-3 та поточного ремонту ТР-1 тепловозів типу ТЕМ, ТГМ, ТГК, ЧМЕ з виїздом кваліфікованих спеціалістів на територію Замовника.

При укладанні договору обслуговування, наше підприємство зобов’язується виконувати всі види планових оглядів і ремонтів відповідно до узгодженим графіком у максимально стислі терміни.

Технічне обслуговування ТО-1

Технічне обслуговування ТО-1 здійснюється локомотивною бригадою під час прийому, здавання та в процесі експлуатації тепловоза в період технологічних перерв у роботі.

Виконуються такі роботи:

Технічне обслуговування ТО-2

Виконуються такі роботи
- по дизелю:
- з електроустаткування:
- з гідропередачі:
- по екіпажній частині та гальму:

Технічне обслуговування ТО-3

Виконується комплексною спеціалізованою бригадою слюсарів з РПС разом із закріпленою бригадою тепловоза.
У цьому обслуговуванні, крім робіт, виконуваних ТО-2, виконують такі основні роботи:

- по дизелю:
- з електричного обладнання:
- з гідропередачі:
- по екіпажній частині та гальму:

Після закінчення ТО-3 пускають дизель і перевіряють роботу агрегатів та вузлів тепловоза, звертаючи особливу увагу на справну роботу регулятора напруги та регулятора безпеки, чи немає течі в паливному та масляному трубопроводах. Перевіряють також щільність гальмівної та напірної повітряної мереж, величину виходу штоків гальмівних циліндрів, правильність регулювання крана машиніста, допоміжного гальма і форсунок пісочниць, роботу контрольно-вимірювальних приладів, електропневматичну схему системи керування тепловозів, а також перевірки та роботу системи автоматичного керування перемиканням гідроапаратів.

Шукаємо на роботу

ІНЖЕНЕР КОНСТРУКТОР