U K R T R A N S D I Z E L

Христинівка

Капітальний та поточний ремонт

Наше підприємство професійно ремонтує ДГУ серії ПД1М, 1-ПДГ4А, 17ПДГ-2М, 6S310DR та інші їх модифікації. Тепловоз Дизеля 3А-6Д49, 6ЧН21/21, Д12, Д6, М-753.

Під час ремонту в залежності від його обсягу виконуються такі роботи:

Після закінчення складання дизеля або ДГУ проводяться обкатувальні випробування та регулювання технічних параметрів даного вузла з подальшим налаштуванням на стенді реостатних випробувань, згідно з картою випробувань даного типу тепловоза.
Станція реостатних випробувань

Хочемо також звернути вашу увагу і на той факт, що через те, що основний парк локомотивів промислового транспорту застарілий і проведено не один капітальний ремонт основного слабкого місця будь-якого дизеля – це картер, блок і колінчастий вал. І тому наше підприємство має свої фальшиві вали на дизелі 6ЧН21/21, 3А-6Д49, Д50, 6S310DR, особливу увагу приділяє установці колінчастих валів, з попередньою перевіркою геометрії колінчастого валу щодо картера блоку дизеля. У випадках геометричних змін ми самотужки можемо усувати порушення геометрії блоку шляхом шабрування під лінію укладання колінчастого валу.

 

Крім цього ремонт, випробування та налаштування паливної апаратури та регуляторів числа оборотів дизеля виробляються на стендах А1780.00.00ПС, А1760.00.00ТО, 5.189.003.00.00ПС.

 

Також при ремонті дизелів важливе значення має ремонт турбокомпресорів ТК-30, ТК-23, ТК-18, РДХ-50 та їх модифікації, ремонт яких проводиться як у процесі розбирання/ремонту/збору дизелів, так і окремо за запитами Замовників.

Цех автогальмівного обладнання

Крім цього ремонт, випробування та налаштування паливної апаратури та регуляторів числа оборотів дизеля виробляються на стендах А1780.00.00ПС, А1760.00.00ТО, 5.189.003.00.00ПС.

 

Також при ремонті дизелів важливе значення має як ремонт турбокомпресорів ТК-30, ТК-23, ТК-18, РДХ-50 та їх модифікації, ремонт яких проводиться як у процесі розбирання/ремонту/збору дизелів, так і окремо за запитами Замовників.

Електроапаратне відділення та КіПА

Функція цього відділення – це ремонт електричних апаратів.

 

Звертаємо Вашу увагу, що при постановці в капітальний ремонт правилам ремонту передбачається, а також безпосередньо виконується повне розбирання високовольтної камери (ВВК), де при цьому всі апарати знімаються, розбираються повністю і тільки після поновлюваних робіт перевіряються на стіні, тільки після установки повертаються. на тепловоз. При цьому відновлення електроапаратів приводиться в стан нового, включаючи гальванічне відновлення. Контрольно-вимірювальні прилади обов’язково проходять випробування та регулювання на стенді.КВП 1

 

На сьогоднішній день є досвід роботи при повній зміні ланцюгів управління, ми монтуємо схему з розрахунку заміни дорогих капілярних датчиків, ТАМ-102, ТАМ-103, Т35 реле КРМ на більш дешеві та надійні релейні датчики українського виробника ДРТ-Ж, а також робимо заміну електромеханічного РС.3М на тепловозах серії ТГМ-4 дизель 6ЧН21/21 на більш дешевому та надійному електронному реле швидкості РС-Е. Це переобладнання вже проводилося нами протягом 8 років і добре себе зарекомендувало.

Нижче наведено більш детальну інформацію про кожен вид ремонту

Поточний ремонт ТР-1

При цьому виді ремонту тепловозів, крім робіт, що виконуються при ТО-3, роблять такі роботи:

- по дизелю:
- з електричного обладнання:
- з гідропередачі:
- по екіпажній частині та гальму:
Після закінчення ремонту ТР-1 тепловози з електричною передачею (крім тепловоза ТЕ3) піддаються контрольним реостатним випробуванням для перевірки роботи дизель-генераторної установки з частковим регулюванням електричної апаратури. Тепловози з гідропередачею після ремонту ТР-1 перевіряють при дизелі, що працює, аналогічно, як і при обслуговуванні ТО-3.

Поточний ремонт ТР-2

При ремонті ТР-2 виконують усі роботи в обсязі ТР-1 та, крім того, такі роботи:

- по дизелю та допоміжному обладнанню:
- з електричного обладнання:
- з гідропередачі:
- по екіпажній частині:
- по гальму та автозчіпним пристроям:

Після закінчення ремонтних робіт тепловози з електричною передачею піддаються повним реостатним випробуванням перевірки роботи дизель-генераторной установки. При випробуваннях тепловозів з гідропередачею на додаток до робіт, що виконуються при ТО-3 та ТР-1, виробляють обкатку дизеля на холостому ході протягом 20-30хв. При цьому контролюють плавність роботи дизеля на слух та переконуються, чи немає ненормального шуму; перевіряють чи немає витоків палива, олії та води у всіх з’єднаннях трубопроводів, а також течі через контрольні отвори блоків дизеля та водяного насоса; перевіряють наявність зарядного струму в акумуляторних батареях та величину напруги допоміжного генератора. На прогрітому тепловозі контролюють на слух справність гідропередачі та регулюють плавність торкання тепловоза; перевіряють тиск масла на муфтах живильного насоса і в системі мастила гідропередачі. Під час руху тепловоза перевіряють правильність перемикання гідроапаратів (фрикційних муфт).

Поточний ремонт ТР-3

Відповідно до правил ремонту при ТР-3 виконуються наступні основні роботи:

- по дизелю та допоміжному обладнанню:
- з електричного обладнання:
- з гідропередачі:
- по екіпажній частині:
- по гальму та автозчіпним пристроям:

З обладнання загального призначення: проводять огляд, перевірку та ремонт скоростеміра, автостопу та пристрої радіозв’язку тепловоза.

 

Після закінчення ремонтних робіт тепловози з електричною передачею піддаються повним реостатним випробуванням для перевірки дизель-генераторної установки та регулювання електричних апаратів, а також випробуванням.

 

У тепловоза з гідравлічною передачею перед обкатувальними випробуваннями перевіряють роботу дизеля, як при ремонті ТР-2, і додатково регулюють перехід з першого на другий гідротрансформатор і назад.
Відремонтовані тепловози фарбують. Для цього пошкоджені місця тепловоза обмивки кузова (капота, кабіни) і буферних брусів попередньо зачищають до металу, ґрунтують, шпаклюють, прошліфовують і фарбують.

 

За відсутності пошкоджень та хорошого стану фарбування кузова (капота, кабіни) допускається після промивання миючими складами обробка полірувальною пастою без фарбування; виробляють забарвлення візків, рами тепловоза, майданчиків, автозчепів, гальмівного обладнання, ободів цілокатних коліс, поручнів; відновлюють декоративні та яскраві контрастні смуги на кузові.

Капітальний ремонт КР

- по дизелю :
- з електричного обладнання:
- з гідропередачі:
- по екіпажній частині:

При капітальному ремонті тепловози підлягають повному зовнішньому та внутрішньому забарвленню.

 

По обладнанню загального призначення ремонту та випробуванням піддаються скоростемери, автостопи та пристрої радіозв’язку тепловоза.

 

Після ремонту остаточно зібраний і реостатно випробуваний тепловоз піддається випробуванню обкаткою на залізничних коліях.

 

Потім проводиться ревізія стану поверхні колекторів усіх електричних машин, зубчастої передачі тягових двигунів, гідропередачі та інших агрегатів та механізмів тепловоза.

Шукаємо на роботу

ІНЖЕНЕР КОНСТРУКТОР