Стійка та тривала робота дизеля (ДГУ) тепловоза незалежно від серії локомотива значною мірою залежить від технічного стану системи охолодження. Це в свою чергу є запорукою робочого ресурсу дизеля, його економічності та безлічі інших факторів, що в цілому безпосередньо впливають на витрати, на експлуатацію локомотива, і відповідно в остаточному підсумку на вартість ремонту який рано чи пізно доведеться робити.
Однією з «відмінних рис» експлуатації тепловозів підприємствами ППЖТ, власниками локомотивів, що працюють на різних видах підприємств (заводи, елеватори, кар’єри тощо), є як правило:
відсутність повногодинної роботи локомотива протягом доби, сезону, обсягів виконання робіт (тобто наявність великої циклічності введення – виведення з експлуатації, простий «холодного» резерву);
як правило, відсутні «теплі» стійла для відстоювання тепловозів при негативних температурах;
наявність у робочій зоні роботи локомотива виробничої запиленості;
повна відсутність системи спеціальної водопідготовки для приготування води, що охолоджує (тепловоз вимагає спеціально-підготовлену воду – заправляємо те що є);
А чим і як заправити тепловоз холодної пори року, адже вода починає прихоплювати вузли з перших хвилин заправки. При зливі води із системи «холодний» резерв внаслідок впливу кисню відбувається інтенсивне іржавіння внутрішньої порожнини трубопроводів, внутрішніх поверхонь дизеля, що омиваються, розширювальних баків і т.д. При черговій заправці весь шлам з урахуванням накипу, що утворився всередині, яка додається (з урахуванням п.4) забиває стільники секції охолодження калориферів опалення пароповітряних трубопроводів, водяних порожнин циліндрових кришок і т.д.
Що ми можемо запропонувати Вам на сьогоднішній день?
Що ми можемо запропонувати Вам на сьогоднішній день.Залежно від серії локомотива, необхідної потужності утилізації тепла через шахту охолодження нами розроблені та впроваджені, встановлені моноблочні радіатори охолодження води (так само масла) стосовно тепловозів серії ТЕМ 2 (всіх індексів) ТГМ 4 (всіх індексів). Ця методика дозволяє залежно від потреби утилізації конструктивних особливостей шахти холодильника, виготовити та встановити моноблок на будь-який локомотив (ЧМЕ 3, М 62, ТГМ 23, ТГК 2 та інші) досвід експлуатації локомотивів переобладнаних за цією технологією становить 5 років.
Переваги очевидні:
ПЕРЕРІЗ
внутрішнього витікання рідини всередині моноблока 10 ÷ 14 мм;
ТИСК
випробуваний гідравлічний тиск 14 Ат;
З'ЄДНАННЯ
відсутність з’єднань секція — водяний (олійний колектор);
ШВИДКО
оперативність виконання робіт з модернізації на протязі 3-4 робочих днів на території замовника;
ВАРТІСТЬ
собівартість (з урахуванням роботи) значно нижча від ремонту секцій та колекторів при поточному ремонті;
ВИТРАТИ
майже відсутні витрати на експлуатацію системи (періодична промивка зовнішніх ребер моноблока)
Моноблочні калорифери
Недостатня тепловіддача калорифера кабіни машиніста через забруднення внутрішніх порожнин?
Вихід вже знайдено. Установка калориферів, виготовлених за тією ж моноблочною системою.
Проводимо монтаж системи трубопроводів з використанням фасонної, запірної арматури, трубопроводів на основі пластмас. Надійно та якісно, труби не іржавіють. У перспективі йде робота щодо комплексної заміни водяних трубопроводів водяної системи та запірної арматури.
Розширювальний бак з водомірним вузлом
Протічка водяного розширювального бака, проблеми з контролем рівня. Рішення знайдено: розроблено та впроваджено розробку розширювального бака із пластику в комплекті з водомірним вузлом.
Термін експлуатації практично не обмежений!
Піднімає воду в розширювальному баку, забиті пароповітряні трубопроводи – замінимо їх на трубопроводи та арматуру на основі металопластику. Витрати мінімальні – ефект гарантовано!
При необхідності та Вашій потребі у системі водопідготовки води для Вашого локомотива нам потрібно знати:
обсяги необхідної води на екіпірування;
розгорнутий хімічний аналіз води вашого джерела водопостачання (основну частку вартості обладнання становить хімічний реагент, який підбирається безпосередньо до Вашої води), а здійснити нагрівання води при безпосередньому екіпіруванні тепловоза не складе особливих проблем. Дані напрацювання та досвідчені установки вже є.
Модернізації управління роботою шахти
Комплексна система модернізації управління роботою шахти для забезпечення стабільної та якісної роботи всіх вузлів та агрегатів тепловоза.
Особливу увагу хотілося б звернути на проведені нами модернізації шахти охолодження яка розроблялася нами спільно з теплотехніками Київського політехнічного інституту, це заміна нині існуючих, дорогих і можна сказати застарілих секції охолодження води та олії на нашу розробку повітроохолоджувач моноблочний з біметалевим спірально-навивним. 1М. Більш детальну інформацію можна отримати на сторінці модернізації.
Відділення екіпажної групи.
Екіпажна частина тепловоза також має важливе значення для забезпечення нормальної роботи локомотива та найважливіше це безпека руху.
До обсягу робіт цього відділення входить:
Викочування/мийка/дефектоскопія/ремонт візків тепловоза; Розбирання/мийка/ремонт/складання КМБ (колінчасто моторний блок) ТЕМ-2, ЧМЕ-3 КРБ (колесо редукторних блоків); Складання візків і підкочування під тепловоз.
Огляд (перебандажування) та ремонт колісних пар, а також буксових вузлів є дуже відповідальною роботою і тому ми виконуємо ці роботи за договорами субпідряду тільки на підприємствах «Укрзалізниця». Виконуємо роботи з обточування колісних пар, мобільним токарним верстатом на території замовника. Усі види маневрових тепловозів, а також колісні пари вагонів.