U K R T R A N S D I Z E L

Христинівка

Структура підприємства

Укртрансдизель

Тепловозоремонтний завод

Проводимо капітальні ремонти та обслуговування маневрових тепловозів, всі види поточних ремонтів, капітально відновлювальні ремонти із заміною електричної схеми, встановлення сучасних приладів управління, а також проводимо модернізацію тепловозів.

Оцінка ремоту

Наші спеціалісти проведуть комплексну оцінку поточного стану агрегату, складений список ремонтних робіт і необхідних комплектуючих та терміни виконання обговоримо з замовником, після чого проведеться підготовка до виконання ремонту.

Виконання ремонту

Ремонт виконується поетапно і комплексно в різних спеціалізованих відділеннях нашого підприємства, а також на потужностях наших партнерів. Обточка колісних пар може проводитись на мобільному верстаті з виїздом до замовника.

Структура

Ремонтна база підприємства
складається з наступних відділень:

Дизельний цех

Ремонтне відділення з ремонту дизелів та дизель-генераторних установок (ДДУ) здійснює ремонт відповідно до встановлених правил ремонту, що належать до того чи іншого дизеля або ДДУ. Наше підприємство професійно ремонтує ДДУ серії ПД1М, 1-ПДГ4А, 17ПДГ-2М, K6S310DR і інші їх модифікації. Тепловозні Дизелі 3А-6Д49, 6ЧН21/21, Д12, Д6, М-753.

 

При виконанні ремонту в залежності від його обсягу виконуються наступні роботи:

Після закінчення складання дизеля або ДГУ проводяться обкатувальні випробування та регулювання технічних параметрів даного вузла з подальшим налаштуванням на стенді реостатних випробувань, згідно з картою випробувань даного типу тепловозу.

 

Хочемо також звернути Вашу увагу і на той факт, що через те, що основний парк локомотивів промислового транспорту є застарілим і пройшов уже не один капітальний ремонт основне хворе місце будь-якого дизеля це картер, блок і колінчастий вал, на що ми звертаємо особливу увагу. І тому наше підприємство маючи свої фальш вали на дизелі 6ЧН21/21, 3А-6Д49, Д50, 6S310DR особливу увагу приділяє укладання колінчастих валів, з попередньою перевіркою геометрії укладання колінчастого валу щодо картера блоку дизеля. У випадках геометричних змін ми самотужки можемо усувати порушення геометрії блоку шляхом шабрування під лінію укладання колінчастого валу.

 

Крім цього ремонт, випробування та налаштування паливної апаратури та регуляторів числа оборотів дизеля виробляються на стендах А1780.00.00ПС, А1760.00.00ТО, 5.189.003.00.00ПС.

 

Також при ремонті дизелів важливе значення має ремонт турбокомпресорів ТК-30, ТК-23, ТК-18, РDH-50 та їх модифікації, ремонт яких проводиться в процесі розбирання/ремонту/складання дизелів, так і окремо за запитами Замовників.

Цех автогальмівного обладнання

Ремонт автогальмівного обладнання проводить ремонт компресорів КТ-6, КТ-7, К2ЛОК ПК-35, ПК-5,25, ВВ-0,7/8, ВВ-1,5/9, ТК-34, ВП 3-4/ 9, а також повітророзподільників, кранів машиніста, ЕПК-150 та іншого гальмівного обладнання.

 

Також на території є стенд для перевірки, обкатки та повного налаштування роботи компресора.

Електромашинний цех

В об’єм ремонту електромашинного цеху входять відділення з ремонту електричних машин, де є можливість ремонту в обсязі КР-1 наступні електричні машини:

Електромонтажне відділення

Відділення має досвід та технічні можливості повної заміни як ланцюгів керування тепловозів ТГМ-4/6, ТЕМ-2, ТЕМ-15, ЧМЕ-3, М-62, ТГМ-23 тощо, так і силових ланцюгів вище вказаних локомотивів .

 

При зміні електропроводки проводиться обов’язкова нумерація всіх сполучних клем, а також після закінчення робіт Замовнику видається виконавча і монтажна схема.

 

При необхідності на вимогу Замовника ми також включаємо сюди і виконавчу схему монтажу системи АЛСН.

Відділення екіпажної групи

Екіпажна частина тепловоза також має важливе значення для забезпечення нормальної роботи локомотива та найважливіше це безпека руху.

 

До обсягу робіт цього відділення входить: 

Крім цього після підкочування візків під локомотив при підйомному ремонті ТР-3, КР-1, КР-2 нашою компанією для забезпечення безпеки руху в обов’язковому порядку проводяться ходові випробування тепловоза на ділянці 70 км ст. Христинівка – ст. Яроватка, ст. Яроватка – ст. Христинівка

 

Огляд (перебандажування) та ремонт колісних пар, а також буксових вузлів є дуже відповідальною роботою і тому ми виконуємо ці роботи за договорами субпідряду тільки на підприємствах «Укрзалізниця».

 

Виконуємо роботи з обточування колісних пар, мобільним токарним верстатом на території замовника. Усі види маневрових тепловозів, а також колісні пари вагонів.

Електроапаратне відділення та КіПА

Функція цього відділення – це ремонт електричних апаратів.

 

Звертаємо Вашу увагу, що при постановці в капітальний ремонт правилами ремонту передбачається, а також безпосередньо здійснюється повне розбирання Високовольтної камери (ВВК), де при цьому всі апарати нами знімаються, розбираються повністю і тільки після відновлювальних робіт перевіряються на стенді, тільки після цього встановлюються назад на тепловоз.

 

При цьому відновлення електроапаратів приводиться до нового стану, включаючи і гальванічне відновлення.

 

Контрольно-вимірювальні прилади обов’язково проходять випробування та регулювання на стенді.

 

На сьогоднішній день, маючи досвід у роботі при повній зміні ланцюгів управління, ми монтуємо схему з розрахунку заміни дорогих капілярних датчиків, ТАМ-102, ТАМ-103, Т35 реле КРМ на більш дешеві та надійні релейні датчики українського виробника ДРТ-Ж, а також виконуємо заміну електромеханічного РС.3М на тепловозах серії ТГМ-4 дизель 6ЧН21/21 на більш дешеве та надійне електронне реле швидкості РС-Е. Дане переобладнання вже проводилося нами протягом 8 років і добре зарекомендувало себе.

Цех із ремонту допоміжного обладнання

Робота відділення з ремонту допоміжного обладнання має важливе значення для забезпечення стабільної та якісної роботи всіх вузлів та агрегатів тепловоза.

 

Основні завдання допоміжного відділення:

Особливу увагу хотілося б звернути на проведені нами модернізації шахти охолодження яка розроблялася нами спільно з теплотехніками Київського політехнічного інституту, це заміна нині існуючих, дорогих і можна сказати застарілих секції охолодження води та олії на нашу розробку повітроохолоджувач моноблочний з біметалевим спірально-навивним. 1М. Більш детальну інформацію можна отримати на сторінці модернізації.